×
Browse by Topic

Για αγοραστές

Πώς μπορώ να επικοινωνήσω με έναν πωλητή;
Αναζητήστε το όνομα του πωλητή στη γραμμή αναζήτησης και κάντε κλικ στην αρχική σελίδα του ιστότοπού μας. Θα δείτε ένα κουμπί "Αποστολή μηνύματος" κάτω από το λογότυπό τους στην αριστερή πλευρά της οθόνης. Ο πωλητής θα λάβει ένα αυτόματο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και ένα μήνυμα κειμένου με τη σημείωσή σας και θα πρέπει να ανταποκριθεί έγκαιρα μέσω της πλατφόρμας ανταλλαγής μηνυμάτων. Το ιστορικό των μηνυμάτων σας εμφανίζεται στο λογαριασμό σας στο "Μηνύματα". Όλη η επικοινωνία με τους πωλητές θα πρέπει να γίνεται μέσω μηνυμάτων μέσω του JustRent.gr.
Πότε μπορώ να δημοσιεύσω σχόλια για ένα πωλητή;
Αγαπάμε τις κριτικές και τα σχόλια! Θα λάβετε και αυτόματη ηλεκτρονική αλληλογραφία αφού ολοκληρώσετε μια αγορά στο JustRent.gr με οποιονδήποτε Πωλητή που σας ζητάει την κριτική σας. Παρακαλούμε μην χρησιμοποιήσετε απρεπείς εκφράσεις! Εάν διαπιστώσετε ότι ένας πωλητής σκόπιμα σας παραπλανήσει όσον αφορά την κατοχή του αποθέματος που ισχυρίστηκε ή δεν δημοσίευσε σωστά τα προβλήματα με τα προϊόντα του, παρακαλείστε να τον αναφέρετε αμέσως στην κατάστασή του με το κουμπί "Αναφορά αυτού του καταστήματος".
Ποιες είναι οι επιλογές πληρωμής μου;
Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε Πιστωτική Κάρτα, Τραπεζικό λογαριασμό, λογαριασμό PayPal. Αν δεν έχετε λογαριασμό, μπορείτε να εγγραφείτε και να συνδέσετε τις πιστωτικές σας κάρτες, τον τραπεζικό σας λογαριασμό και να κάνετε αίτηση για δημιουργία λογαριασμού PayPal!
Μπορώ να καταχωρήσω προϊόντα που έχω για πώληση;
Φυσικά! Είστε ελεύθερος να καταχωρήσετε για πώληση ή και ενοικίαση οποιοδήποτε κατέχετε νόμιμα. Απλά υποβάλετε αίτηση για λογαριασμό πωλητή. Θα χρειαστεί να αποδεχθείτε τη συμφωνία καταχώρισης και να μας γνωστοποιήσετε τα στοιχεία σας, τότε θα έχετε έγκριση για να ανεβάσετε απεριόριστο προϊόντα
Ποιο είναι το κόστος για να δημιουργήσω ένα λογαριασμό;
Η δημιουργία λογαριασμού είναι ΔΩΡΕΑΝ.
Μπορώ να παραγγείλω από πολλούς πωλητές ταυτόχρονα;
Ναι. Μπορείτε να προσθέσετε όσα προϊόντα θέλετε στην παραγγελία σας. Θα ειδοποιηθούν όλοι όταν τοποθετηθεί η παραγγελία σας.
Μπορώ να ακυρώσω την παραγγελία μου και να μου επιστραφούν τα χρήματα που έχω δώσει;
Όλες οι ενοικιάσεις που έγιναν στο JustRENT θεωρούνται τελικές και δεσμευτικές. Επομένως, δεν δεχόμαστε ακυρώσεις παραγγελιών μετά την πληρωμή της παραγγελίας. Παρακαλούμε επικοινωνήστε άμεσα με τον εκμισθωτή αν χρειαστεί να ακυρώσετε την παραγγελία σας. Εναπόκειται στη διακριτική ευχέρεια του εκμισθωτή να επιτρέψει την ακύρωση και να παράσχει πλήρη επιστροφή εξαιρουμένων των τελών συναλλαγής που έχουν ήδη πραγματοποιηθεί. Επιπλέον, σημειώστε ότι το τέλος διαχείρισης που εισπράττεται από το JustRENT είναι μια σταθερή προμήθεια για τη διευκόλυνση μιας ενοικίασης και συνεπώς δεν θα επιστραφεί.Ωστόσο, σε σπάνιες περιπτώσεις όπου το πραγματικό στοιχείο έχει σημαντικές διαφορές από την περιγραφή του προϊόντος ή δεν παραδίδεται, παρακαλούμε ανατρέξτε στην πολιτική μας για διαφορές παρακάτω.
Η κατάσταση του προϊόντος έχει σημαντικές αποκλίσεις από αυτό που αναφέρθηκε στην περιγραφή του στοιχείου. Μπορώ να επιστρέψω;
Εάν υπάρχουν σημαντικές διαφορές στο προϊόν, πρέπει να επικοινωνήσετε απευθείας με τον εκμισθωτή. Ο εκμισθωτής θα αντιμετωπίσει την ανησυχία σας και θα προσφέρει μια λύση, όπως η προσφορά αντικατάστασης ή διαπραγμάτευσης για άλλο αντικείμενο. Εάν και εσείς και ο εκμισθωτής έχετε συμφωνήσει να επιστρέψετε το προϊόν, θα πρέπει να λάβετε υπόψη τα ακόλουθα : Θα πρέπει να επιστρέψετε το προϊόν στην ίδια ακριβώς κατάσταση με την οποία ελήφθη. Είναι ευθύνη σας ως μισθωτή να πληρώσετε για το κόστος επιστροφής (μεταφορικά, αν υπάρχουν). Εσείς, ως μισθωτής, πρέπει να πληρώσετε για τυχόν τελωνειακές επιβαρύνσεις που προκύπτουν από το επιστρεφόμενο στοιχείο. Αν δεν είστε ικανοποιημένοι με την ανάλυση που παρέχεται από τον εκμισθωτή, μπορείτε να ζητήσετε από το JustRENT να μεσολαβήσει για εσάς. Ως μέρος της διαδικασίας διαμεσολάβησης, ο διαχειριστής θα εξετάσει το ιστορικό συνομιλιών, την περιγραφή του στοιχείου, τις φωτογραφίες του στοιχείου που παρέχονται από εσάς και τον εκμισθωτή, καθώς και οποιεσδήποτε άλλες πληροφορίες σχετικά με το αντικείμενο που έχετε παράσχει εσείς και ο εκμισθωτής . Θα πρέπει πάντα να επικοινωνείτε μέσω του διαχειριστή, ώστε να προστατεύεστε από τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών.
Τι σημαίνουν οι διαφορετικές καταστάσεις παραγγελιών;
Για την παραλαβή, οι καταστάσεις παραγγελίας είναι: 1. Πληρωμένη (Payment Confirmed) - αφού ο αγοραστής πραγματοποιήσει με επιτυχία μια πληρωμή, θα δημιουργηθεί αυτόματα αναγνωριστικό τιμολογίου και αναγνωριστικό παραγγελίας και κάθε κατάσταση παραγγελίας αντικειμένου θα επισημαίνεται ως πληρωμένη. 2.Αποδοχή Παραγγελίας από τον πωλητή (Approved) - Η παραγγελία έχει γίνει αποδεκτή από τον πωλητή, και ετοιμάζετε η αποστολή του προϊόντος. 3. Αποστολή προϊόντος (Shipped) - Το προϊόν έχει αποσταλεί από τον πωλητή και έχει παραληφθεί από τον Αγοραστή. 4. Επιστροφή Προϊόντος (Delivered) - Το προϊόν έχει επιστραφεί από τον αγοραστή και έχει παραληφθεί από τον πωλητή. 5. Επιστροφή Εγγύησης (Rental Refuned) - Η κατάσταση του προϊόντος είναι ίδια, ο πωλητής δίνει εντολή για αποδέσμευση της Εγγύησης.

Για Πωλητές

Δεν έλαβα το αντικείμενο μου, τι πρέπει να κάνω;
Αν δεν λάβατε κάποιο αντικείμενο, θα πρέπει να επικοινωνήσετε άμεσα με τον εκμισθωτή. Ο εκμισθωτής θα πρέπει να σας ενημερώσει για την καθυστέρηση και να παρέχει ενημερώσεις σχετικά με την παράδοση του αντικειμένου. Εάν διαπιστώσετε ότι η απάντηση του εκμισθωτή δεν είναι ικανοποιητική, το JustRENT θα παρέμβει για τη μεσολάβηση. Θα πρέπει πάντα να επικοινωνείτε μέσω του διαχειριστή, ώστε να προστατεύεστε από τους Όρους Παροχής Υπηρεσιών.
Πώς μπορώ να εγγραφώ ως εκμισθωτής ;
Απλά κάντε κλικ στην φράση "ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ JUSTRENT" στην επάνω γραμμή μενού. 1. Ανοίξτε λογαριασμό. 2. Συμπληρώστε τα στοιχεία του προφίλ σας 3. Κάντε κλικ στην επιλογή Αποθήκευση Συγχαρητήρια, είστε πλέον εκμισθωτής στο JustRENT και μπορείτε να αρχίσετε να ανεβάζετε το πρώτο σας προϊόν. Με την δημιουργία λογαριασμού σας ως πωλητή, δημιουργείτε αυτόματα το e-shop σας.
Πώς μπορώ να πουλήσω κάτι στο JustRENT;
Απλά κάντε κλικ στο "ΠΟΥΛΗΣΤΕ ΜΕΣΩ ΤΗΣ JUSTRENT" στο επάνω μενού και εγγραφείτε από εκεί! Μόλις συμπληρώσετε όλα τα υποχρεωτικά πεδία, θα μπορείτε να ξεκινήσετε αμέσως την καταχώρηση των προϊόντων σας! 1. Ανεβάστε τα προϊόντα που θέλετε να ενοικιάσετε. Ορίστε την τιμή, την κατηγορία και επιλέξτε τις μεθόδους παράδοσης / παραλαβής για αυτό το στοιχείο 2. Ανεβάζοντας τα προϊόντα σας στο JustRent, δημιουργείτε αυτόματα το προσωπικό σας e-shop. Προβάλετε το e-shop σας σε γνωστούς και φίλους και αυξήστε τις πωλήσεις σας. 3. Η πληρωμή που πραγματοποίησε ο μισθωτής, μείον το κόστος διαχείρισης του JustRENT, θα σας μεταφερθεί όταν ολοκληρωθεί η ενοικίαση 4. Εκτελέστε την παραγγελία σας και ενημερώστε τους μισθωτές σας σχετικά με την τελευταία κατάσταση χρησιμοποιώντας το σύστημα διαχείρισης παραγγελιών 5. Λάβετε χρήσιμες επιχειρηματικές ιδέες, όπως το ιστορικό ενοικιάσεων, το προϊόν με τις περισσότερες ενοικιάσεις και άλλα αναλυτικά στοιχεία για τη βελτιστοποίηση της επιχείρησής σας.
Μπορώ να χρησιμοποιήσω άλλο νόμισμα για την πληρωμή μου;
Δυστυχώς όχι. Το τρέχον προεπιλεγμένο νόμισμα στο JustRENT είναι το EUR και δεν δέχεται άλλα νομίσματα σε αυτό το σημείο. Ρυθμίστε το νόμισμα στο PayPal - εάν το χρησιμοποιείτε- ως EUR. Αν όχι, ενδέχεται να προκύψουν πρόσθετες χρεώσεις που προκύπτουν από τις συναλλαγματικές διαφορές μεταξύ EUR και του νομίσματος στο λογαριασμό σας PayPal.
Γιατί δεν μπορώ να συνδεθώ ως εκμισθωτής ;
Αν δεν μπορείτε να συνδεθείτε στο dashboard του εκμισθωτή, ίσως να είναι επειδή έχετε απαγορευτεί από το JustRENT ή κάτι δεν πήγε καλά κατά την εγγραφή σας. Επικοινωνήστε άμεσα με το JustRENT.
Πώς μπορώ να επεξεργαστώ τις πληροφορίες προϊόντων μου;
1. Στο μενού του εκμισθωτή σας, κάντε κλικ στην καρτέλα "Τα προϊόντα μου" για να αποκτήσετε πρόσβαση σε όλα τα προϊόντα. 2. Επιλέξτε το προϊόν που θέλετε να επεξεργαστείτε και κάντε κλικ στο σύμβολο. 3. Θα μεταφερθείτε στη σελίδα λεπτομερειών της συγκεκριμένης σας καταχώρισης. 4. Από εκεί, μπορείτε να επεξεργαστείτε τις λεπτομέρειες που θέλετε. 5. Μόλις ολοκληρώσετε τις αλλαγές,κάντε κλικ στο "Αποθήκευση" και οι αλλαγές σας θα εμφανισθούν στο JustRENT.
Μπορώ να προσθέσω μερικές διευθύνσεις παράδοσης, επιλογές παράδοσης και θέσεις παραλαβής;
Όχι,ο πωλητής έχει μία διεύθυνση. Ο αγοραστής, στην περίπτωση που το προϊόν μπορεί να αποσταλεί, μπορεί να ορίσει διεύθυνση παραλαβής διαφορετική από την διεύθυνσή του.
Τι κάνει το κουμπί "pause" ;
Αν λάβετε οποιεσδήποτε καταγγελίες από πελάτες σχετικά με ένα συγκεκριμένο προϊόν ή ακόμα δεν είστε έτοιμος προς ενοικίαση ή πώληση σε κάποια χρονική στιγμή, μπορείτε να την αφαιρέσετε προσωρινά από την ιστοσελίδα το προϊόν χρησιμοποιώντας την λειτουργία pause. Το προϊόν δεν διαγράφετε, απλά μεταφέρετε στα "Καταργημένη Είδη". Το στοιχείο σας δεν θα είναι πλέον ορατό και δεν μπορεί να αναζητηθεί στην αγορά σας. Επιπλέον, οι μισθωτές δεν θα είναι σε θέση να ελέγξουν το μη ενοικιαζόμενο αντικείμενο. Μπορείτε να το επαναφέρετε πατώντας "Ἑνεργοποίηση"
Γιατί δεν μπορώ να βρω τη σωστή κατηγορία για το προϊόν μου;
Μπορείτε να προσθέσετε ένα προϊόν μόνο κάτω από μια συγκεκριμένη κατηγορία και υποκατηγορία εάν έχει δημιουργηθεί από εμάς. Εάν δεν μπορείτε να βρείτε τη σωστή κατηγορία για τα προϊόντα σας, μην ανησυχείτε, Προσθέστε το στην κατηγορία "ΔΙΑΦΟΡΑ" και υποκατηγορία "ΔΙΑΦΟΡΑ", στείλτε μας ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, θα εξετάσουμε το αίτημά σας και θα προσθέσουμε την κατηγορία για εσάς.
Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις ενοικιάσεις μου και τις πωλήσεις μου
Συνδεθείτε στο λογαριασμό σας, επιλέξτε από το μενού αριστερά "Ταμπλό", "Το πορτοφόλι μου", "Μερίδια και κέρδη","Πωλήσεις",και θα έχετε μία ολοκληρωμένη πληροφόρηση σχετικά με την δραστηριότητά σας στο JustRent.
Πώς μπορώ να παρακολουθώ τις παραγγελίες που λαμβάνω;
Επιλέγοντας "ταμπλό"στον λογαριασμό σας, εμφανίζονται οι παραγγελίες σας. Επιλέγοντας μία παραγγελία μπορείτε : - να δείτε λεπτομέρειες για αυτήν, -να προσθέσετε σχόλια, -να αλλάξετε την κατάσταση της παραγγελίας σας.
Υπάρχουν έξοδα συνδρομής, τέλος εγγραφής ή τέλος καταχώρησης προϊόντος στο JustRENT;
Προς το παρόν, δεν υπάρχουν χρεώσεις καταχώρησης προϊόντος ή χρεώσεις συνδρομής, ώστε να μπορείτε να καταχωρείτε όσο το δυνατόν περισσότερα προϊόντα. Ωστόσο, θα χρεωθείτε ένα τέλος συναλλαγής για κάθε πραγματοποιηθείσα συναλλαγή. Στείλτε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στο JustRENT για να ρωτήσετε σχετικά με το τέλος συναλλαγής.
Πώς μπορώ να λάβω την Πληρωμή μου;
Η πληρωμή θα γίνει απευθείας στον λογαριασμό σας που έχετε δηλώσει κατά το άνοιγμα του λογαριασμού σας μετά από κάθε επιτυχή συναλλαγή.
Εμφανίζετε ότι έχει γίνει μια μεταφορά, αλλά δεν έχω λάβει ακόμα τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό. Τι συμβαίνει?
Συνήθως χρειάζονται 3 με 4 ημέρες προκειμένου να ολοκληρωθεί μια μεταφορά χρημάτων από μία τράπεζα σε άλλη. Αν περάσουν αρκετές ημέρες και δεν εμφανισθούν τα χρήματα στο λογαριασμό σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να ελέγξουμε την τραπεζική μεταφορά χρημάτων.
Ποια είδη απαγορεύονται στο JustRENT;
Αυτή η πολιτική αποτελεί μέρος των Όρων Χρήσης της πλατφόρμας JustRent. Με την σύνδεση στο JustRENT, συμφωνείτε με αυτήν την πολιτική και τους Όρους Χρήσης. Το JustRENT απαιτεί από όλους τους εκμισθωτές και τους μισθωτές να συμμορφώνονται με τους νόμους των δικαιοδοσιών στις οποίες δραστηριοποιείτε και ενοικιάζετε. Αν στέλνετε αντικείμενα στα διεθνή σύνορα, περιμένουμε από όλα τα μέλη να ακολουθούν τους τοπικούς νόμους τόσο των χωρών εξαγωγής όσο και των χωρών εισαγωγής. Συνεπώς, ακόμα και αν ένα στοιχείο είναι παράνομο σε μια χώρα αλλά νόμιμο σε άλλο, θα εξακολουθεί να απαγορεύεται αυστηρά στο JustRENT. Το JustRENT δεν επιτρέπει καμία καταχώριση που μέσω εικόνων ή περιγραφών διευκολύνει ή προωθεί παράνομες πράξεις όταν εφαρμόζεται σε ένα συγκεκριμένο πλαίσιο. Το JustRENT αναμένει από όλους τους χρήστες να αναγράφουν μόνο τα στοιχεία που είναι νόμιμα. Όλα τα στοιχεία δεν πρέπει να παρουσιάζουν νομικούς κινδύνους για την κοινότητά μας, να είναι ασυμβίβαστα με τις αξίες JustRENT ή επιβλαβή για τα μέλη μας.
Γιατί διαγράφεται / απαγορεύεται το προϊόν μου;
Εάν κάποιο προϊόν δεν συμμορφώνεται με τις πολιτικές προϊόντων σύμφωνα με τους όρους χρήσης μας, το JustRENT διατηρεί το δικαίωμα να το διαγράψει / απαγορεύσει για να διατηρήσει ένα άνετο και ασφαλές περιβάλλον για όλους τους χρήστες.